Schwinn csepel kerékpár – nekem a kedvencem lett


Tapasztalataim: a Csepel kerékpár és én


Az igazat megvallva sosem voltam valami nagy sportoló, sőt kifejezetten lusta voltam. Bizony, múlt időben beszélek, ugyanis egy évvel ezelőtt hatalmasat fordult ezen a téren az életem.
4 évvel ezelőtt született kisfiam, Áron. A terhesség során felszaladt rám jónéhány kiló. Annak ellenére, hogy soha sem sportoltam különösebben, szerencsés génjeimnek köszönhetően, mindig vékony testalkatom volt. A szülést azonban én is megsínylettem. A kilók pedig nagyon bántottak.
Mivel a diéta önmagában nem segített, elhatároztam hát, hogy nincs mese sportolni kell. Nem vagyok egy túlságosan könnyen ismerkedős, szuper szociális lény, ezért az edzőterem, a csoportos ugrabugra órák kizártak voltak.

Futni egyenesen gyűlölök, egyszerűen nincs hozzá kitartásom. Jött hát az ötlet, hogy mi lenne, ha vennék egy biciklit. És így tettem szert egy fantasztikus Schwinn Csepel kerékpárra.

A bicikliboltban beszámoltam szándékaimról:
szeretnék egy biciklit, amit a hétköznapok során használhatok (gyakorlatilag olyat, amivel leválthatom az autózást). Emellett fontos szempont, hogy nem szeretném 1-2 év múlva a biciklivásárlás újabb dilemmájának kitenni magam, így hát olyan biciklit szeretnék, ami garantáltan tartós és évekig kibírja majd a remélhetőleg egyre fogyó súlyomat.
Mivel fizetésem erősen átlagosnak mondható, ezért nem engedhetek meg magamnak százezres bringát (pláne, hogy akkor még nem is tudtam, hogy mi lesz majd a kezdeti fellángolásból: perzselő szerelem, vagy 1 hét múlva rá sem tudok majd nézni).

Ezek alapján az eladó ajánlott nekem egy megfizethető biciklit, amelyik állítólag sokáig bírja majd mellettem (állítólag, hiszen még nem olyan régi, hogy erről tapasztalatból tudjak beszélni ) és ami nem mellesleg fantasztikusan szép is: ez egy Schwinn Csepel kerékpár.

Mint említettem, nagy tapasztalatom nincs a biciklik terén, így nem tudom összehasonlítani ezt más márkákkal, de egy valamit tudok: kényelmes, praktikus és gyönyörű darabra tettem szert.
Borzasztóan meg vagyok vele elégedve. És legnagyobb örömömre valóban minden elvárásomat felülmúlta. Lassan 1 éve már, hogy amikor csak tehetem, autó helyett a biciklire pattanok fel.
És bár egy hölgy nem beszél a súlyáról, azért megsúgom, hogy egy év alatt 10 kilót fogytam. J

Persze ehhez kis önkontroll és kitartás is kellett.

Ha megihlettelek és nézelődnél:
Csepel kerékpár - itt remek bicikliket találsz! :) 

schwinn csepel kerékpár


Megjegyzések